czwartek, 3 października 2013

czas na testy :)



    Zamówiłam sobie niedawno na internecie zestaw do profesjonalnego wybielania zębów w domu i właśnie nadszedł ten moment, by go przetestować;)

    W zestawie znajdują się dwie formy na szczęki :górną i dolną, żel wybielający, lampka LED oraz żel przeciw nadwrażliwości.

    Kuracja trwa od 10 do 14 dni, przez ten czas muszę się powstrzymywać od picia kawy, herbaty, soków, czyli wszystkiego, co mogłoby mi zabarwić zęby na jakiś kolor. W sumie to faktycznie trochę głupio bym wyglądała z pomarańczowymi zębami od Kubusia albo Pysia:)

   Postępując według zaleceń, powinnam nakładki z żelem trzymać na zębach przez około godzinę ale, że będzie to mój pierwszy raz z tym zestawem, to zacznę od serii 30-minutowej, jeden raz dziennie. Zobaczymy jak moje szkliwo na to zareaguje. Jeżeli będzie mi dawało spać, to zastosuje się do ich wytycznych i będę przeprowadzać "zabieg" dwa razy dzienni po 45 minut.

   Zobaczymy jakie będą efekty i czy przebiją to, co osiągnęłam dzięki paskom wybielającym.


Oto cały zestaw:

   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz