wtorek, 15 października 2013

Przygotowania włosów przed zimą czas zacząć;)


    Z tego względu, że noce i dnie są coraz chłodniejsze, doszłam do wniosku że jest to już odpowiedni moment, by zacząć przygotowywać moje włosy do srogich, zimowych temperatur.

  Na czym te przygotowania będą polegać?

  * Po pierwsze UŻYWANIE prostownicy TYLKO W PODBRAMKOWYCH SYTUACJACH!

  * Po drugie PODCINANIE włosów co 2-3 tygodnie,ale nie za dużo, bo łysina raczej mi nie będzie pasować;)

  * Po trzecie, zmiana kosmetyków do pielęgnacji wlosów i tutaj chciałabym Wam polecić niedawno odkrytą przeze mnie odżywkę firmy VITALDERM z olejkiem arganowym i masłem Shea.

       


Co w niej jest takiego fajnego?  A to,że zawiera w sobie olejek arganowy, który przywraca włosom ich naturalny blask i je odbudowuje, zmniejszając ich łamliwość, co przy moich długich włosach  jest zjawiskiem powszechnym. Nie będę sie naukowo rozpisywać o właściwościach arganu, ale  jeżeli ktoś chce się dowiedzieć czegoś więcej to niech kliknie w ten link olejek arganowy, tam jest wszystko pięknie opisane.

Dla mnie najważniejsze w tej odżywce jest to, że włosy po niej stają się bardzo miękkie, przyjemne w dotyku i co jest równie ważne, szczególnie dla osób z długimi włosami- brak jest jakichkolwiek problemów z rozczesywaniem.


Cena takiej odżywki? Ja kupiłam ją w zwykłeś drogerii za 22zł ale widziałam na internecie troszkę tańsze. Podaję kilka linków do drogerii internetowych, w których możecie kupić taką odżywkę i inne produkty z tej samej serii:

wispol - 19,90zł
ladymakeup - 22,90
żyj zdrowo - 14,90

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz