wtorek, 5 listopada 2013

Mała motywacja do treningów...




              Czasami jest tak, że człowiekowi po prostu brak chęci do jakiegokolwiek treningu. Wtedy najlepiej jest znaleźć dla siebie jakąś motywację, która przełamie naszą barierę lenistwa, bo to właśnie jest lenistwo, i zachęci nas do podjęcia jakiegoś działania.
             Przyznam się bez bicia, że ja też czasami tak mam, że wracając po pracy do domu, mam ochotę walnąć się na kanapie i pozostać na niej aż do wieczora. Wtedy uruchamiam komputer, włączam sobie ulubiona playlistę, przygotowaną specjalnie do treningów lub oglądam na internecie różne obrazki, mające "popchać" innych ludzi do działania, zmusić ich do zadbania o siebie.
             Po takim krótkim "seansie" brak chęci i lenistwo idą na bok, a w ich miejsce wstępuje gotowość do działania.

                Oto kilka obrazków motywujących, które mogą wam się przydać w chwilach kryzysu:

                       

Idea To Siła!



Ludzkie Ciało




5 komentarzy:

  1. dokładnie! Od jakiegoś czasu trenuję i interesuje mnie wszelka "pomoc" w postaci różnorodnych motywatorów. Często z takiego wsparcia korzystam. Z wykształcenia jestem psychologiem, więc często piszę o psychologicznych aspektach uprawiania sportu, motywacji itd. To jest bardzo ważny element, bo bez motywacji rzeczywiście tylko się leży na kanapie :) Ps. Część Twoich zdjęć w tym poście mi się nie wyświetla :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za komentarz, jeżeli chodzi o motywatory to świetnie sprawdza się również muzyka "motywacyjna" (jest jej multum na youtube). Wystarczy, że wpiszesz w wyszukiwarkę "muzyka zagrzewająca do walki" i wyświetli Ci się pełno utworów. Mi one bardzo pomagają nawet wtedy gdy mam "kryzys" i moja chęć do treningu jest na poziomie zerowym :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  2. tak, ostatnio w pracy wizualizacyjno-motywacyjnej z moimi Kursantkami zaczęłam korzystać z takiej muzyki. Wpisałam w you tube "epic music" i jest tego mnóstwo. Dzięki za inspirujące pomysły.
    http://taniecnarurze.wroclaw.pl/wpis-nr-1/
    To mój straaasznie stary wpis na temat motywacji. W tagach "motywacja" jest ich trochę więcej, może i Tobie się przyda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, każdy może zacząć ćwiczyć, ale nie każdy w tym wytrwa... dlatego tak ważna jest indywidualna motywacja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, takie fajne obrazki motywujące tutaj widziałem, a teraz nie działają. :/

    OdpowiedzUsuń