niedziela, 10 sierpnia 2014

nowa wyprawka



Wakacje to czas odpoczynku ale nikt nie powiedział, że to też czas lenistwa. Chociaż przez te dwa miesiące mam pauzę od kickboxingu to nie zamierzam zrywać na tak długi czas ze sportem, bo jak mówią "sport to zdrowie" a ja o zdrowie bardzo dbam;)

Z moim personalnym trenerem, czyt. chłopakiem, chodzimy na siłownię do Fitness Piekary, którą bardzo polecam : fajny sprzęt, wszystko nowe i jeszcze nie zdarzyło się żeby było tyle ludzi, by nie można było spokojnie poćwiczyć. 

Ale ale, lato jest, pogoda nam sprzyja, mam jeszcze trochę wolnego, dlatego też postanowiłam wykorzystać  wszystkie te okoliczności i wzmocnić swoją kondycję poprzez codzienne bieganie interwałowe. Wiadomo, na początku zaczynam spokojnie, żeby nie rzucić się od razu na głęboką wodę i będę codziennie zwiększać intensywność moich treningów. 

Do biegania polecam buty, które widać na zdjęciu powyżej Nike Free Run +3 z podeszwą 4.0. Są naprawdę idealne do biegania i o niebo lepsze niż buty, w których biegałam w tamtym roku Nike Run Tone.
Podczas biegania mam wrażenie jakbym biegła na boso, buty są naprawdę bardzo lekkie i elastyczne, dzięki czemu wzmacniamy też naszą stopę.

Do tego mały wynalazek, słuchawki bezprzewodowe łączące się z telefonem przez bluetooth. Jeszcze ich nie przetestowałam ale sama wizja tego, że nie będzie mi przeszkadzać żaden kabelek, napawa mnie optymizmem.




2 komentarze: