niedziela, 21 lipca 2013

Coś, bez czego nie mogę się obyć




       Kosmetyki z mojego zestawu do mini spa dla twarzy, który postanowiłam sobie dzisiaj zaserwować po całym tygodniu pracy. Od razu lepiej. Co prawda maseczka z Perfecty jest polecana dla osób od 25 roku życia, ale ze względu na to, że zawiera sok aloesowy i naprawdę świetnie nawilża skórę, należy do jednych z tych kosmetyków, które obowiązkowo muszą znajdować się w mojej kosmetyczce.

     Jeżeli chodzi o kosmetyki NIVEA z serii aqua effect, to jest to po prostu marzenie- nic dodać, nic ująć. Tutaj na zdjęciu brakuje tylko jeszcze tylko dwóch rzeczy: mleczka do demakijażu oraz kremu nawilżającego na noc, bez których również nie mogę się obejść. Całą tą serię polecam wszystkim tym, którzy lubią gdy ich cera jest świeża i nawilżona. I nie przejmujcie się, że są one przeznaczone do cery suchej, ponieważ ja, pomimo że nie należę do osób z suchą cerą, to i tak używam wszystkich tych kosmetyków. Wcześniej używałam kosmetyki z Ziaji 'Calma', które poleciła mi moja kosmetyczka, ale te są zdecydowanie lepsze.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz